نفسي و روحي

"و أقول لنفسي .. ستظل نفسي .. ذات نفسي .. فلا تنسي"- مي طاووس
مي طاووس واحده من ناس قليله اوي بقراء لها شعر عامي .. و دي جمله بحبها اوي و وقفت عندها كتيير جدا ...
بقول لنفسي هتفضلي بتاعتي فأوعي تنسي .. يالهوي علي الكلام ...

اصل دي حقيقه انا هفضل بتعتي مهما حصل و انتَ هتفضل بتاعك مهما حصل و انتِ هتفضلي بتاعتك مهما حصل .. الارواح مش هتتغير حتي لو الاشكال اتغيرت ...
دا بالظبط اللي بيخلي حد يقول لحد تاني "روحك بتميزك" ...
اصلها حقيقه روحك هي الحاجه الوحيده اللي بتميزك .. شكلك يخلق من الشبه 40 .. بس روحك بتاعتك و بس و مش بتتكرر و مفيش منها اتنين ...

ربنا يديم روحنا لينا .. و نفوسنا تفضل بتاعتنا .. يارب نفضل دايما عارفين نفسنا و منتوهش ابدا من روحنا ...

و أفتكري يا نفسي لأنك هتفضلي نفسي بتعتي لوحدي ف ونبي ما تنسي :) أصلي مش عايزه اتوه من نفسي .. مش عايزه اعيش مش عارفاني .. و مايتهيئليش ان في حد عايز يتوه و ينسي روحه و نفسه ...

Comments

Popular posts from this blog

كلام عيب

كونك ممحون

هو و هي-الزنانه