فيها اه لو بقيت مشهوره

هيحصل اه لو اتشهرت .. يعني اه المشكله منا عايزه افضل عايشه حتي بعد ما اموت .. انا عايزه اكون مشهوره بافكاري و ضحكتي و تفاؤلي و اساعد اي حد محتاج اي حاجه مني .. انا عارفه ان الشهره مغامره مش سهله اوي يعني .. بس مغامره تستاهل تتعاش كويس .. انا بعيش حياتي بكل تفاصيلها .. و هعيش مغامرتي بكل تفصيله صغيره فيها ..

في البدايه .. فكرت انا عايزه اه .. لقيت ان اهم حاجه عندي اني اكون مشهوره .. معروفه و محبوبه .. تكون افكاري و سعادتي منتشرين في كل حته .. اكون سبب في سعاده حد ..
بعدها بشويه شوفت اه ممكن يساعدني .. لقيت ان نفسي اكتب من زمان .. ف بدأت اجرب و عملت الblog دا .. و اكتشفت انه عارفني عاي ناس كتير .. و قرب علاقاتي بناس اكتر .. و اهم حاجه انه قربني لنفسي اكتر ..

و هفضل كدا كل شويه اقرب شويه لحلمي .. كل شويه هقرب شويه لشهرتي ..
اهم حاجه تعرف حلمك و تفاصيله .. بعدين عيش بس عشانه ..

Comments

Popular posts from this blog

كلام عيب

كونك ممحون

لا تتبع القطيع .. فأنت لا تعلم الى اين ذاهبون!!